Повернення товару не належної якості

Доброго дня. Придбав у магазині iPhone 7plus 128GB. Протягом гарантійного терміну, а саме через 8 місяців, звернувся до магазину з заявою про безоплатне усунення дефекту (некоректну роботу мікрофону). Смартфон відправи у сервіс центр, але на вимогу видати смартфон відповідної моделі, марки... надали смартфон Xiaomi redmi 6a, який коштує від сили 13% від вартості, зданого по гарантії. Неустойку виплачувати відмовляються. Смартфон перебував у сервісному центрі 6 днів, магазин повернув через 13 днів від дати здачі. Згідно з висновком сервісного центру дефект не виявлено. Звернувся особисто у сервісний центр, щоб підтвердили дефект, плаваючий дефект (тобто який виникає періодично) підтвердили в усній формі. Сказали здавати повторно. Питання: 1. Як бути з виплатою неустойки?; 2. Як розраховується термін протягом якого смартфон був у ремонті? 3. Чи можу я вимагати розірвання договору та виплати мені грошової суми за товар, опираючись на те що термін 14 днів, протягом якого повині були усунути дефект майже вийшов. Та на те що не була виплачена неустойка за не відповідний товар з підмінного фонду? Буду вдячний за відповідь.

Михаил, Вінниця
2 серпня о 18:22
Питання: №9849
Відповіді юристів (0)

Схожі питання