Повернення коштів за несправний товар в інтернет магазині

Доброго дня, здійснював покупку в інтернет магазині , гарантія на товар 1 рік, за 1 місяць до кінця гарантії товар вийшов з ладу, звернувся у магазин, зробили обмін на інший такий же, і він теж не працює, знову зробили заміну на інший, отримав сьогодні, і він теж не прцює, і це все з інтервалами на очікування у 2 тижні, чи можна заставити магазин повернути кошти ? не хочеться мати справу з такими магазинами, це явно шахраї які продають якийсь відновлений товар з aliexpress (щодо товару то це оперативна память для ноутбука) є скріншоти переписок з чату на сайті, також відео що данна память виводить з ладу ноутбук

Василь, Львівська область
10 лютого о 15:42
Питання: №47268
Відповіді юристів (0)

Схожі питання