Чи маю право на гарантійне обслуговування у разі механічного пошкодження телефону?

Доброго дня! Купила телефон, однак після певного періоду часу перестав працювати екран. Коли звернулась у магазин мене запитали про наявність механічних пошкоджень (вони є, тому що зразу після покупки в мене тріснула задня кришка при невмілому її відкритті, однак це повинно впливати на роботу телефону і після того він справно працював (тобто можна вважати, що таке пошкодження не пов'язане з даною проблемою та зі роботою телефону), власне до того моменту коли екран поступово почав втрачати свою чутливість до дотиків, а з часом взагалі став недієвим, вони почули ствердну відповідь та відмовили у гарантійному обслуговуванні. на сайті магазину також є умова, що у разі механічних пошкоджень гарантія знімається. підкажіть, будь ласка, чи діє магазин у правовому полі та чи маю я шанси на повернення грошей, заміну, ремонт?

Антоніна, Львів
8 квітня о 22:55
Питання: №1565
Відповіді юристів (1)

Схожі питання